Direktlänk till inlägg 13 juli 2012

DAGEN!!!!!

Av Frida - 13 juli 2012 19:24



                                       Gokväll   


                   NU HAR JAG VARIT PÅ FOTBOLLSTRÄNING  

                   DET GICK BRA MEN JAG FCK LITE ONT I TUMMEN  

                   MEN DET JAG TÄNKTE PRATA OM VAD HUR DAGEN

                   HAR VARIT OCH DET SKA JAG SVARA PÅ NU JAG

                    HAR HAFT DET SUPER BRA JAG HAR VARIT PÅ

                   PAPPAS JOBB SOM NI VET OCH DET HAR VARIT

                    SHIT SKOJ!!!!




                                  PUSS OCH KRAM    


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 26 juli 2012 10:32

                                                               
  HEEEJJJJJJ BBLLLOOOOGGGEEENNNN                                                ÄNNNTTTLIIGGENN!!!!!!                                                  DET VAR SÅ LÄNGESEN JAG ...

Av Frida - 15 juli 2012 19:34

                                                                
       GOKVÄLL!!!!!                              Jag har tråkigt kan man göra något åt                          det JA!! jag kan gå in på facebook eller                  ...

Av Frida - 15 juli 2012 09:17

                                                                                            
 GOMORGON!!                                           ´NU SITTER JAG I SOFFAN OCH                              ÄR INNE PÅ FACEBOOK !!!!!!!!!  ...

Av Frida - 14 juli 2012 20:39

                                                                
         GOKVÄLL!!!!!!                                                  JAG VILLE BARA  SÄGA HUR TACKSAM JAG ÄR FÖR ATT NI HAR BESÖKT                                        ...

Av Frida - 14 juli 2012 17:56

                                                              
 HEJ BLOGGEN!!!!                    Nu sitterjag och bloggar med liiiiiven.bloggplatsen.se                  och bloggar                   idag har vi varit på STALLET!!! och m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards